top of page

葵青公共圖書館書櫃分類貼紙改裝項目Public Library Bookshelves Sticker Graphic Design Project

HIR design studio 為葵青區三個圖書館嘅室內改做project中,我參與了合作書櫃分類貼紙一part。 · 圖書館係我由細到大都會流連嘅地方,能夠參與同圖書館有關嘅事其實已經好開心。圖書館分類大致上連同”總類”就有10個,逐個拆開裡面仲有更細嘅8-11個分類,加上圖書館啲書櫃顏色同尺寸各有不同,而且一個書櫃仲會出現多個分類,所以真係好複雜(好似同數學有關咁)。去開嘅人可能真係靠習慣就知啲書擺係邊,但係間唔時去下嘅真係要靠圖書館嘅指引帶領。行左3間圖書館,先發現原來每間都有好多唔同,因為我真係靠習慣入圖書館,平時都無為意到咁多嘢,唔止完成一個工作,仲得到一個睇真d圖書館嘅機會。 · 感謝 HIR team 嘅 Howard 同 Irene 用圖像去做分類嘅想法令圖書館有趣咗,ar⋯⋯因為我個風格,可能令到圖書館cute咗,希望大家轉換下新環境,行過會開心啲。特別多謝 Peony 係嗰段期間嘅協助。

Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page